Drugi dan NRF Big Retail Showa 2021 prošao je u znaku što maloprodaju čeka nakon pandemije i kako se za to pripremiti. Kako ističe Indra Nooyi, dugogodišnja izvršna direktorica Pepsica te od nedavno članica Uprave Amazona – svijet je pogodila povijesno teška kriza je s tri aspekta – ekonomskog, zdravstvenog i političkog. Ali upravo ovdje vidi priliku za fokusiranje na ono što je važno i lokalno i globalno, te dva smjera kako će izgledati bliska budućnost maloprodaje.
Pandemija je pokazala i dosta slabosti u dosadašnjem načinu života i maloprodaji, ali i ono bez čega ne bi opstali – prehrana i lijekovi, kao nužni segmenti maloprodaje. Kako ističe Indra Noonyi trebamo se globalno i lokalno sada fokusirati na dvije stvari:
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu