Poslovna 2021.
Liana Keserić, predsjednica Uprave Raiffeisen bank Hrvatska

Prošla su vremena tradicionalnog bankarstva

Naš fokus na pojednostavljivanju, olakšavanju te skraćivanju svih koraka i procedura koje klijenti trebaju obaviti kod nas.

Liana Keserić, predsjednica Uprave Raiffeisen bank Hrvatska
16. prosinac 2020. u 08:55
Foto: MATIJA HABLJAK/PIXSELL

Vjerujem da ćemo svoje poslovne priče iz 2020. godine često dijeliti s mlađim generacijama. Prepričavati će se poslovni potezi, važne odluke, reakcije organizacije te snaga ljudi koji su zajedničkim naporima nadjačali sve izazove s kojima smo se cijelu godinu susretali.

Iako je godina pri kraju, daleko smo od stavljanja točke na i. U sljedeću godinu ulazimo s  pandemijskom prtljagom te nastavljamo biti našim klijentima partner i podrška u njihovim financijskim izborima. Banka kao integralni dio zajednice, nije marginalno promatrala udarce koje je pandemija usmjerila na našu društvenu i poslovnu svakodnevnicu, već smo bili tu uz naše klijente. Ovo potvrđuje i naš angažman u pokretanju moratorija za građane i tvrtke koji su se pronašli u težoj financijskoj situaciji i nisu mogli podmirivati obveze. Brzo smo reagirali te ponudili i nove usluge koje smo klijentima učinili dostupnim i bez odlaska u poslovnicu. Jedna od tih je online otvaranje računa.

Upravo takav pristup, stavljanje klijenta u fokus te pružanje podrške i razumijevanje kada mu je to suštinski potrebno, preduvjet je za partnerski odnos. Kroz ovu godinu svi smo puno naučili i dodatno se podsjetili da uvijek prvo moramo slušati klijenta, jer jedino tako možemo razumjeli što mu zaista treba. Također, važno je kontinuirano raditi na internom osnaživanju ljudi koji donose novu vrijednost za naše klijente. Iskorak se ne može dogoditi bez jakih i motiviranih ljudi. Prošla su vremena tradicionalnog bankarstva, onog koji je bio udaljen od čovjeka. Ova godina dobro je to pokazala.

Danas, kao liderica organizacije, uz podršku svih svojih kolega, nastojim srušiti barijere i zidove koje je tradicionalno bankarstvo postavilo. Ljudi žele suvremeno bankarstvo koji prati njihove svakodnevne potrebe te rješenja koja im olakšavaju život. Naš najvažniji zadatak u 2021. godini bit će da našim klijentima budemo jasni i da pratimo njihove financijske potrebe i odluke. Zbog toga je naš fokus na pojednostavljivanju, olakšavanju i skraćivanju svih koraka i procedura koje klijenti trebaju obaviti kod nas. Trudimo se prije svega biti ljudi te imati zaista osoban pristup svakom klijentu i situaciji u kojoj se nalazi.

New Report

Close