U digitalnoj kampanji Biraj Zeleno koju je Nestlé Adriatic pokrenuo tijekom ljetnih mjeseci, mladi u Hrvatskoj pokazali su kako su zainteresirani za temu zaštite okoliša i kako su spremni naučiti više.
Kampanja se sastojala od edukativnih članaka u kojima su se uz pomoć relevantnih stručnjaka dijelili praktični savjeti o smanjuju količine upotrebe vode, plastike i upravljanja otpadom, s naglaskom na otpadu od hrane, a poznati hrvatski influenceri na maštovite načine pokazivali su kako ih provode u praksi u čemu ih je podržalo više od 25.000 pratitelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu