U turističkoj 2019. godini, brojem gostiju i prihodom najboljoj do ove korona-godine, Hrvatska je imala porast potrošnje po turistu, veći broj gostiju s većim primanjima koji su više trošili na ugostiteljske usluge, ali ne i na druge sadržaje, te veću potrošnju na kontinentu nego na Jadranu. Hrvatska je ostala i dalje primarno odmorišna destinacija s malim udjelom poslovnih gostiju, destinacija obitelji i parova u srednjim godinama koji su u najvećoj mjeri došli zbog sunca i mora, te lijepe prirode na kontinentu.
Uz iznimku Dubrovnika, i dalje u najvećoj mjeri imamo goste “ponavljače”, uz mali udjel novih. Polovica gostiju informacije je dobila preko društvenih mreža, tradicionalni mediji imaju vrlo slab značaj za turiste, a jaču namjeru preporuke za putovanje u Hrvatsku imaju gosti kontinenta od onih koji su posjetili Jadran. U korona godini pak, na bar nekoliko vrijeme izgubili smo goste koji najviše troše, goste s dalekih tržišta Azije i Amerike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu