Strategija razvoja turizma Hrvatske do 2020. godine ostala je u ladici, i novac koji je u njezinu izradu uložen jednako tako je mogao biti bačen u vjetar, a glavni krivac je Ministarstvo turizma koje nije bilo dovoljno učinkovito ne samo u realizaciji strategije i provedbenih dokumenata, već i u organizaciji vlastitih kadrova koji su trebali provoditi taj strateški plan. Sve se to i još mnogo detalja o pasivnosti i neučinkovitosti javne uprave i ureda Ministarstva turizma, da iščitati u upravo objavljenom radu pod nazivom “Važnost jačanja kapaciteta u planiranju i upravljanju turističkom politikom i projektima u Republici Hrvatskoj” kojeg su izradili znanstvenici Tatjana Gredičak i Damir Demonja za Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO).
“Ključni razlozi zbog kojih se u proteklom razdoblju nisu realizirali strateški ciljevi i provela većina planiranih mjera definiranih Strategijom su: niska razinu stručnosti i kompetencija službenika na provedbi mjera turističke politike, nedovoljno angažirani ključni dionici te nedovoljna i neadekvatna međuresorna suradnja u okviru provedbe pojedinih prioritetnih mjera turističke politike definiranih Strategijom”, ističu autori te podsjećaju na niz propusta zbog kojih se hrvatski turizam suštinski nije mijenjao zadnjih 20 godina, pa niti u zadnjih pet u kojima su se promjene očekivale.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu