U zagrebačkom hotelu International u utorak je održana prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu VinMarKon u organizaciji udruge Vinoljupci. Fokus konferencije stavljen je na strateško planiranje u ovoj vrsti marketinga, o čemu su govorili brojni renomirani stručnjaci iz hrvatskog vinskog svijeta.
Raspravljalo se o strategiji vinskog marketinga u Hrvatskoj, a Krunoslav Karalić, pomoćnik ministrice poljoprivrede, ustvrdio je kako su kroz Zakon o vinu, koji je stupio na snagu 1. travnja 2019. godine, napravili cjelovitu reformu sustava i osigurali sve pretpostavke za marketinško označavanje vina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu