Promet turističkih kompanija u ovoj godini mogao bi dosegnuti između 30 i 35 posto lanjskog, zbog čega će se na kraju godine mnogi naći u problemu, pa i bankrotirati i biti prisiljeni na prodaju hotela.
To bi moglo pokrenuti i ubrzati poželjan proces razdvajanja vlasništva i upravljanja u hotelima, a kad su u pitanju nove investicije, baš ova koronakriza za Hrvatsku je nova šansa, jer ima manje razvijen turizam od konkurenata i ima potencijal za razvoj održivih i privlačnih projekata, dok globalni investitori još uvijek imaju puno keša na raspolaganju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu