Paralelno s ponovnim otvaranjem objekata, ovih dana u turizmu sve je u marketingu. Na globalnom tržištu odvija se pravi stampedo promotivnih poruka destinacija, hotela, atrakcija, ponuda, popusta, programa odanosti…
Stare goste podsjeća se na sve ljepote koje ih opet čekaju, a buduće da otkriju nešto novo i uzbudljivo nakon mjeseci karantene. Marketinški stručnjaci znaju da je izazivanje emocije “top” u turističkom oglašavanju, a usto ove godine igra i uvjeravanje u sigurnost i brigu o higijeni.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu