Za Pavu Zubaka, koji je svoj poslovni put počeo u manduri automehaničara i do danas izgradio veliko poslovno carstvo u kojem ga nazivaju krajem automobila, kaže kako je ovo četvrta kriza koja je pogodila Zubak Grupu izvana, ali da u svakoj krizi vidi i nove prilike koje treba iskoristiti. Zubak je u ranijim krizama već osjetio što znači kada prodaja novih automobila padne za 60 posto te. Iako rijetko istupa u javnosti, podržao je kampanju “Budite heroji koje Hrvatska treba” koju je pokrenula Styria Media Group i u kojoj razgovaramo s čelnicima gospodarstva u Hrvatskoj o tome što moramo raditi kako bi se očuvao što veći dio gospodarstva i radnih mjesta. Govoreći o medijima, kaže kako je možda sad sazrelo vrijeme za čvršću suradnju domaćih medija i stručnjaka iz marketinga kako bi zajednički dijelili sudbinu kvalitetne poruke koja se šalje prema tržištu.
– Ne postoji sigurno pravni subjekt koji neće biti prije ili kasnije pogođen krizom. Tako je to i u Zubak Grupi. Prilagođavamo se koliko možemo. U gotovo 42 godine postojanja Zubak Grupe ovo je četvrta značajnija kriza uvjetovana vanjskim faktorima. Naravno, u toliko godina poslovanja neke smo i sami stvorili. Iz svih kriza do sada smo uspješno izlazili i usput puno toga naučili. Uvijek su bili jasni prioriteti. Čuvanje radnih mjesta, sada čuvanje i zdravlja naših kolega, očuvanje likvidnosti i propitivanje dosadašnje kvalitete organizacije i prilagodbe novim tržišnim okolnostima – kaže Zubak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu