U mojoj glavi pesimizam traje pet minuta, sada je prilika za nove ideje, za nove borbe. A lijek za pesimizam? Naravno, to je optimizam! To nam sada treba kako bi sačuvali gospodarsku snagu i aktivnost u zemlji. Nema mjesta depresiji.
Vrlo samouvjereno poručuje Renato Radić čelnik Prima namještaja koja zapošljava oko 2000 radnika u osam svojih tvornica i 58 trgovina u zemlji. U razgovoru za kampanju ‘Budite heroj koje Hrvatska treba’ koju je pokrenula Styria Media Group kaže kako je marketing sada bitniji nego ikad prije te poručuje: ‘Što će mi stroj koji proizvodi, ako nemam marketing’.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu