Je li pandemija pogodovala razvoju poslovanja na crno? Ruku na srce, na našem balkanskom prostoru svako je vrijeme ujedno i vrijeme za lov u mutnom. Pandemija je tu priliku tek povećala za poslove odrađene na crno, uglavnom u djelatnostima u kojima nema izravnoga kontakta među ljudima, ali i ne samo u takvima, piše Lider.
Kažu da će se rijetko koja kozmetičarka usuditi otići nekoj gospođi u stan ne bi li je uljepšala. Zato nema bojazni da će neka platiti depilaciju, a da za to neće dobiti račun. To nije lako provjeriti, ali ako ovih dana na ulici vidite svježe ošišanu damu sa savršenom frizurom, opravdano ćete posumnjati da se potajice sastala s frizerkom i još opravdanije da joj za frizersku uslugu nije uspostavljen račun. Ipak, crno je tržište prisutnije u graditeljstvu, prije svega nakon potresa u Zagrebu, ali i u prodaji poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda te gotove hrane, izazvane mjerama zabrane rada tržnica i restorana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu