Neobično je da u državi, koja sa 15-20% BDP-a ovisi o turizmu, i to uz sve nepoznanice oko karantene, još nitko nije našao interes da organizira virtualnu, odnosno video-konferenciju o turističkoj ponudi u Hrvatskoj za predstojeću sezonu.
Tim više što su svi potencijalni gosti, ali i hotelijeri, vlasnici apartmana, radnici u agencijama i drugi turistički radnici, kako u Hrvatskoj tako i u Sloveniji, Italiji, Austriji, Njemačkoj, Češkoj i drugim europskim zemljama, također kod kuće. Neki će od ponedjeljka možda i do ureda, ali svi će ostati online. Video-konferencije su nova poslovna “killer” aplikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu