Iako na prvi pogled izgleda da nije pogođen, uslijed krize zbog pandemije COVID-19, sektor trgovine je također pod velikim pritiscima. Naime, kako podsjećaju u Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP) – Udruzi trgovine, ne treba zaboraviti da sektor trgovine ne čini samo maloprodaja živežnim namirnicama, koja je trenutačno u fokusu i izgleda da radi bolje nego ikada, već kompletan sektor čine ukupna maloprodaja i veleprodaja kako robe široke potrošnje (FMCG), tako i nizom neprehrambenih asortimana – građevni materijal, tekstil, obuća, automobili itd.
Kako pojašnjava Martin Evačić, predsjednik HUP-Udruge trgovine, ali i predsjednik Uprave Narodnog trgovačkog lanca (NTL), sektor obuhvaća 210.000 direktnih radnih mjesta i oko 60.000 indirektnih radnih mjesta u sektorima koji su na njega vezani – prijevoz, održavanje, čišćenje, zaštita, oglašavanje, mediji, osiguranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Većini trgovaca skladišta su puna. Pripremili su se za turističku sezonu, koje neće biti. Ili ako je bude, onda će biti jako skromna. Tako da ne vidim razloge, zašto bi cijene divljale, kao što trenutno kod OPG-ovaca divljaju, koji su izgleda fokusirani na brzu a ne dugoročnu zaradu.
Uključite se u raspravu