Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa

Autor: Poslovni.hr
14. travanj 2020. u 16:13
Podijeli članak —
Jamnica Botanica_tisak

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa naranča pelin i limun menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja, a bez dodanog šećera, aditiva i umjetnih bojila.

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice. Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice. Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Odgovor na to, Jamnica predstavlja kroz Jamnicu Botanicu, novu liniju laganih i premium pića na bazi najpoznatije domaće gazirane mineralne vode pažljivo obogaćene s 10 posto voćnih sokova i nježnim biljnim aromama. Jamnica Botanica nema dodanih šećera ni aditiva i sadržava samo prirodnu slatkoću podrijetlom iz voćnih sokova zahvaljujući čemu ima malo kalorija.

„S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod – Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima. Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama.“ istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.

Autor: Poslovni.hr
14. travanj 2020. u 16:13
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close