Microblink je počeo kao startup 2013. godine, njih nekolicina, bez puno kapitala, ali s mnoštvom ideja i entuzijazma. Želja za uspjehom i vizija bile su dovoljno velike da se u samo nekoliko godina prošire u različite sektore i tržišta diljem svijeta. Za svoje inovacije uspjeli su dobiti sredstva iz EU fondova što im je dodatno pomoglo ostvariti uspjeh na globalnom tržištu. Od tvrtke koja je startala s četiri zaposlenika, danas su kompanija koja zapošljava 70 ljudi, posluje u više od 80 zemalja i doseže preko 100 milijuna krajnjih korisnika. Čak 90 posto njihovih usluga i proizvoda okrenuto je stranom tržištu.
Ždralović će kroz svoje edukativno predavanje na najvećem inovacijskom i transformacijskom regionalnom summitu 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu zasigurno mnogima biti inspiracija za pretvaranje ideje u unosan biznis i motivacija za pokretanje vlastitog posla. Na temelju iskustva Ždralović će kroz praktične primjere predstaviti procese koje je kompanija prošla na putu od prvih klijenata do višemilijunske zarade i posjetiteljima dati konkretne savjete kako se nositi sa svim izazovima na tom putu. Njegova prezentacija biti će od velike koristi svima onima koji žele pokrenuti posao te onima koji ga žele uspješno proširiti posebice na regionalno i svjetsko tržište.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu