Croatia osiguranje 2006. godinu zaključilo je uz premijski prihod u iznosu 2,95 milijardi kuna što je rast od 4,5 posto u odnosu na rezultat iz 2005. godine. Premda je Croatia lanjsku premiju povećala znatno manje od prosjeka branše (10,2 posto), u tom su društvu zadovoljni postignutim učinkom, kazao je jučer na objavljivanju poslovnih rezultata Hrvoje Vojković, predsjednik Uprave. Vojković je ustvrdio da je prošla godina donijela “niz pozitivnih trendova za što su zaslužne uvedene strukturne mjere”.
Smanjen gubitak tržišta
Za ilustraciju je iznio podatak o premijskom rastu u 2005. koji je u odnosu na godinu prije iznosio oko tri posto. CO je u prethodnom razdoblju godišnje u prosjeku gubila oko tri posto tržišta, podsjetio je navodeći kako je i taj minus lani smanjen. Predsjednik Uprave CO-a za ostatak godine najavio je “tržišnu ofenzivu i povratak izgubljenih udjela”, no nije bio pripravan otkriti ijedan detalj. Samo je dodao kako će više pojedinosti iz “nove poslovne politike” postati javno dostupno tek nakon obračuna poslovanja za prvi kvartal ove godine. Vojković nije odolio ne kazati da aktualna uprava u svom mandatu bilježi kontinuitet u ostvarivanju neto dobiti koja je godišnje u prosjeku iznosila blizu deset posto. U segmentu neživotnih osiguranja premija je dosegnula 2,65 milijardi kuna ili 4 posto više nego godinu dana prije. Na životnim osiguranjima premijski prihod je iznosio 296,7 milijuna kuna, odnosno plus 8,4 posto. Lanjska neto dobit “stala” je na 105,1 milijun kuna te bila 7 posto bolja nego što je ostvarena za 2005. godinu. “Cijena dionice lani je narasla s 5200 na 11.000 kuna što svjedoči povjerenje investitora”, ocjenjuje Vojković. Članica Uprave Ljerka Šeparović, zadužena za resor šteta, posebno je izdvojila bitno veću efikasnost u rješavanju šteta. Osiguranici su 2006. prijavili 218.890 šteta ili 0,7 posto manje nego godinu prije, a iz prethodnih razdoblja prenesene su još 49.792 štete. “Riješeno je 84,1 posto svih šteta, uz optimiziranje internih potencijala za takav učinak zaslužan je i zakonodavac koji je skratio postupak, a CO je uspješno uhvatio taj ritam”, izvijestila je Šeparović. Lani započeto širenje vlastite mreže kanala na području životnih osiguranja već je u prva dva mjeseca dalo pozitivne efekte koji će u ostatku godine Croatiji donijeti siguran primat među konkurencijom, uvjeren je Damir Mihanović, član Uprave za poslove marketinga.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu