Ovaj tjedan očekuje se početak raščišćavanja situacije oko brodogradnje – u srijedu će u Pazinu skupština vjerovnika Uljanika odlučiti o njegovoj likvidaciji i mogućem nastavku proizvodnje preko tvrtke-kćeri Uljanik Brodogradnja 1856, koja bi posao temeljila na završetku jednog preostalog broda. S druge strane, zakotrljalo se prema Vladi rješenje novog posla za 3. maj, gradnje serije polarnih kruzera po prototipu koji je gradio Uljanik, a koju naručitelj kruzera australski Scenic sada nudi nastaviti u Rijeci, no ne u 3. maju, nego njegovoj tvrtki-kćeri. Riječ je o tvrtki 3. Maj Rijeka 1905, osnovanoj nedugo prije Uljanikove “kćeri”, potkraj 2017., (pod imenom 3. Maj 723 i na određeno vrijeme s rokom do 1. siječnja 2020., što je u međuvremenu izmijenjeno) te s minimalnim kapitalom od 20 tisuća kuna. Tu bi tvrtku otkupio Scenic, te preko nje sam s državom dogovorio realizaciju vrijednog posla. Inače, ugovor za gradnju trupova ovih brodova Scenicov vlasnik Glen Moroney već je zaključio s 3. majem potkraj prošle godine, s objavom da neće biti potrebna jamstva države, no u međuvremenu se predomislio. Želi jamstvo, ali i dio prostora u riječkom škveru, koji bi mu bio dan u potkoncesiju. Stari 3. maj za tvrtku-kćer i njezinog novog vlasnika bio bi, dakle, podizvođač.
Dobili bi reference
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu