Onda kada je digitalizacija brendove preselila na društvene mreže, svi se trude ispričati svoju priču. Iako je riječ o digitalnom svijetu mogućnosti, samo neke priče su autentične.
Jedna od njih je i ona 24-godišnjeg pisca iz Rijeke Jana Bolića. On je javnosti postao poznat kao mladić koji unatoč tome što boluje od mišićne distrofije nije odustao od svojih ciljeva, a istaknuo se i kao aktivist i pisac. Danas iza sebe ima tri objavljene knjige napisane samo jednim prstom. U komunikaciji s čitateljima shvatio je da od njega žele još više, a to ga je ponukalo na pokretanje brenda Jan Bolić. Efikasno je iskorisio moć interneta i društvenih mreža i pokazao da crta za umjetnost i poslovanje nije ograničena dijagnozom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu