U 2020. godini nastaviti će se globalno tržišno natjecanje i progres tehnologije proizvodnih i poslovnih procesa u proizvodnji namještaja i preradi drva.
Intenzitet ponude svjetske konkurencije neće slabiti, a potražnja namještaja na tržištu zemalja EU će stagnirati. Držati korak s proizvodnjom i izvozom zemalja Dalekog istoka bit će sve teže. Ova i slična uopćena predviđanja uobičajena su. Nije više novost, razvijena industrijska operativa EU dosljedno traži, a dio već i nalazi rješenja u implementaciji Industrije 4.0. Međutim, u realnosti globalno tržište je rasplinuto na stotine mikro tržišta širokog asortimana proizvoda čiji je zajednički nazivnik namještaj i proizvodi za uređenje interijera. Segmentacijom tržišta povećava se broj mogućih varijacija, na lokalnom, užem regionalnom, međunarodnom regionalnom i konačno tržištu jedne ili više EU zemalja. Širina asortimana namještaja i asortimana za uređenje interijera bitno povećava mogućnosti uspjeha poduzetnika u specifičnom i ciljanom poduzetničkom poduhvatu, tj. projektu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu