Manuel Magdić, voditelj klastera zdravstvenog turizma Pannonian Health te voditelj marketinga i prodaje u Poliklinici Lege Artis u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva ciljeve udruženja.
Osvrnuo se i na to koliko Hrvatska prati trendove na polju zdravstvenog turizma te koliko je ključno šire brendiranje i poboljšanje ponude. Istaknuo je i ključne investicije u zdravstvenom turizmu u Slavoniji, komentirao tko su gosti na koje Hrvatska treba ciljati kad je u pitanju zdravstveni turizam te koje glavne izazove i probleme vidi u hrvatskom zdravstvenom turizmu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu