Prvi put turističke zajednice nekih hrvatskih županija udružile su se radi zajedničke promocije svoje ponude. Pet je slavonskih županija – Osječko-baranjska, Brodsko-posavska, Virovitičko-podravska, Požeško-slavonska i Vukovarsko-srijemska – formiralo Klaster Slavonija, za koji njegova koordinatorica i direktorica TZ-a Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak kaže da je snažan i konkretan iskorak u prezentaciji te regije kao važne turističke destinacije.
"Nitko od nas taj cilj ne može ostvariti sam pa je zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve što Slavonija u turizmu može ključan faktor uspjeha", kaže ona. Izradili su strateški marketinški plan turizma Slavonije s planom brendiranja od 2019. do 2025., uskoro ide na usvajanje, a otisnuta je i brošura Slavonije, te su zajednički nastupi na sajmovima i prezentacijama već donijeli prve plodove. U Klasteru očekuju i da će promocija i podizanje atraktivnosti slavonskog prostora potaknuti razvoj dodatnih sadržaja, aktivnosti i programa te povećati ponudu proizvoda i usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu