Stvarnost digitalnog doba je neizbježna, kako u svakodnevici, tako i u poslovanju brendova koji ju moraju integrirati u svoj dizajn i poslovanje. Oni koji to ne učine ili pak kaskaju za drugima, brzo će se istaknuti kao staromodni i irelevantni. Ova integracija više nije opcija, već zakon tržišta.
Definicija kaže kako je brend ili marka naziv, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira proizvode ili uslugu neke tvrtke. Po tim značajkama kupci ili korisnici prepoznaju određenu tvrtku te je razlikuju od ostalih. Brend danas više nije prepoznat samo po svojim značajkama nego kao organizacija koja je inovativna, stvara promjene i u koju ljudi imaju povjerenje.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu