Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Plan za Uljanik ne ruši plan za 3. maj

Autor: Marija Brnić
26. studeni 2019. u 22:00
Podijeli članak —
Ugasio bi se Uljanik. d.d., a koncesija i brodovi prenijeli na tvrtku kćer/Duško Marušić/PIXSELL

Prijedlog stečajne upraviteljice.

Dosad neaktivna tvrtka Uljanik brodogradnja 1856 osnovana s minimalnim kapitalom od 20 tisuća kuna polovicom svibnja 2018., na čijem je čelu Emil Bulić, posljednji predsjednik uprave Uljanika d.d., mogla bi vratiti život u pulskom škveru, nakon što se provede likvidacijski postupak kojeg predlaže Uljanikova stečajna upraviteljica Marija Ružić.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stečajni plan koji bi držao vodu, utvrdila je, nije moguće složiti, ali razlučni vjerovnici mogli bi u Uljanik brodogradnju 1856 unijeti pokretnine na kojima imaju pravo odvojenog namirenja i steći vlasnički udjel.

Dosad neaktivna tvrtka Uljanik brodogradnja 1856 osnovana s minimalnim kapitalom od 20 tisuća kuna polovicom svibnja 2018., na čijem je čelu Emil Bulić, posljednji predsjednik uprave Uljanika d.d., mogla bi vratiti život u pulskom škveru, nakon što se provede likvidacijski postupak kojeg predlaže Uljanikova stečajna upraviteljica Marija Ružić.

Stečajni plan koji bi držao vodu, utvrdila je, nije moguće složiti, ali razlučni vjerovnici mogli bi u Uljanik brodogradnju 1856 unijeti pokretnine na kojima imaju pravo odvojenog namirenja i steći vlasnički udjel.

Uljanik d.d. iskoristio bi mogućnost da se kao ovlaštenik odrekne koncesije u korist svoje tvrtke, a iz prijedloga plana koji je objavljen na oglasnoj ploči suda stečajna upraviteljica razradila je početni korak koji pretpostavlja gradnju, odnosno dovršetak gradnje 526, broda za prijevoz žive stoke.

Sličan plan izradio je i Damir Majstorović, bivši stečajni upravitelj, s time da je njegov prijedlog uključivao i gradnju 514, broda za prijevoz automobila, dok ga u novom prijedlogu za Uljanik nema.

Riječ je o brodu koji je mjesecima predmet prijepora između dva škvera, jer ga je ugovorio Uljanik i dio je njegove stečajne imovine, a u podugovoru ga je gradio 3. maj, čiji plan spašavanja uz odobrenje Vlade počiva na dovršetku i tog broda. Zasad je gradnja 526 jedina koja se navodi u planu za nastavak poslovanja u Uljaniku. 

Autor: Marija Brnić
26. studeni 2019. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close