Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Voditelj projekta remetinečkog rotora otkrio: “Dok će se voziti kružnim tokom, mi ćemo raditi prugu”

Autor: Poslovni.hr
22. studeni 2019. u 10:14
Podijeli članak —
Foto: Antonio Bronic/PIXSELL

Kako je kazao, zasad je jesen u redu pa između kiša “hvataju” prostor za asfaltiranje i ostale završne radove na samoj cesti, ali zima tek slijedi.

Što se tiče privremenog, gotovo je. Sljedeći put kad će se na remetinečkom rotoru mijenjati prometna regulacija, bit će u svrhu puštanja čitavog kružnog toka u promet. Pojasnio je za Večernji list voditelj projekta rekonstrukcije rotora Goran Radić, koji je kazao da je sljedeći potez – tramvaj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

– Posljednje što smo radili, odnosno još dovršavali jutros jest zapadni dio ukopa da se promet može translatirati s istoka. S tramvajskim smo ukopima isto već započeli, ali na jednom dijelu jer nam je sad prioritet da završimo sam cestovni dio rotora kako bismo omogućili Zagrepčanima da se voze po punom profilu. Dok će se oni voziti kružnim tokom, mi ćemo raditi prugu – objasnio je Goran Radić pa dodao kako će svi radovi ovisiti o vremenskim prilikama.

Što se tiče privremenog, gotovo je. Sljedeći put kad će se na remetinečkom rotoru mijenjati prometna regulacija, bit će u svrhu puštanja čitavog kružnog toka u promet. Pojasnio je za Večernji list voditelj projekta rekonstrukcije rotora Goran Radić, koji je kazao da je sljedeći potez – tramvaj.

– Posljednje što smo radili, odnosno još dovršavali jutros jest zapadni dio ukopa da se promet može translatirati s istoka. S tramvajskim smo ukopima isto već započeli, ali na jednom dijelu jer nam je sad prioritet da završimo sam cestovni dio rotora kako bismo omogućili Zagrepčanima da se voze po punom profilu. Dok će se oni voziti kružnim tokom, mi ćemo raditi prugu – objasnio je Goran Radić pa dodao kako će svi radovi ovisiti o vremenskim prilikama.

Kako je kazao, zasad je jesen u redu pa između kiša "hvataju" prostor za asfaltiranje i ostale završne radove na samoj cesti, ali zima tek slijedi. – Nadamo se da će biti blaga da sve završimo kako je i rečeno, do travnja – kazao je voditelj projekta najvećeg gradilišta u gradu.  

Autor: Poslovni.hr
22. studeni 2019. u 10:14
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close