Na rubovima stakla u automobilima i autobusima često možemo vidjeti crnu liniju i iznad nje crne točkice. Negdje od 1950-ih na ovamo proizvođači automobila počeli su koristiti ljepilo kako bi prozor bio stabilan i to je bilo bolje rješenje od metalne podloge. Ljepilo je bilo sigurnije, ali ipak nije bilo estetski zadovoljavajuće.
Crna boja je zapravo keramička boja, a služi da sakrije ljepilo. Osim toga, boja je zapečena što znači da je neuništiva. Ono služi da drži prozor na mjestu i pritom skriva ljepilo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu