Možda ste fascinirani Infobipovim investicijskim aspiracijama. Ja nisam. Smatram da bi vas možda prije trebalo fascinirati to da je jedna tako velika visokotehnološka tvrtka mogla uopće nastati u Hrvatskoj, doseći tu veličinu financirajući se samo vlastitim sredstvima, i sve to bez političkog zaleđa, zavičajnog lobija i bez prstiju duboko umočenih u javnu nabavu.
Ono što pak mene fascinira kod Infobipa je inovativnost. Za očekivati je da je ta kompanija morala biti dovitljiva, promišljati stvari iz drugog kuta i sve to primjenjivati brzo, agilno. No u Hrvatskoj ne postoji niti jedna tvrtka koja to radi u tolikoj mjeri, na takvoj skali, kontinuirano. Infobip inovira kontinuirano. Bez toga ne bi mogao od nula do 100 milijuna dolara prihoda u visoko kompetitivnoj IT komunikacijskoj industriji doći u svega sedam godina. Mnogi danas znaju da Infobip planira IPO, da je potencijalni jednorog i da je stvarno velika IT tvrtka. Međutim, malo tko zapravo razumije čime se bavi. Kad pogledate njihovu web stranicu onda je najjednostavniji zaključak da je to tvrtka koja druge tvrtke povezuje s kupcima preko SMS-a. Ali to je zapravo opis Infobipa od prije desetak godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu