Godinama se na to čekalo, mnoge Vlade isto su željele, ali pravi 'bingo' za Grad Rijeku i Hrvatsku konačno dolazi u vidu projekta intermodalnog servisa, u kojem je riječka luka, pored Pireja, za kineskog brodarskog diva COSCO Shipping Lines kao i njihov europski ured postala alternativna, odnosno druga morska luka na Mediteranu. Ovime je otvorena srednja i istočna Europa preko Rijeke, koja je danas jedina prekrcajna luka za kontejnere na novoj ruti pokrenuta COSCO-vim servisom, dakle posrijedi je servis isključivo za Rijeku, izjavio je za Poslovni dnevnik ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa.
O značaju koji očito dobiva riječki pravac govori i veličina i planovi kineskog partnera. COSCO je najveći kineski kontejnerski brodar, globalno jedan od najvećih. Uspostavljenim servisom preko Rijeke – u suradnji s tvrtkom koja upravlja kontejnerskim terminalom Brajdica gdje se odvija prekrcaj, otvara se novi put prema Budimpešti i Beogradu. Brodar sad može kombinirati dva morska pravca, Pirej i Rijeku, što mu daje veću mogućnost zadovoljavanja svih potreba njegovih klijenata, pojašnjava Vukorepa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu