SAD-u četvrtina mladih umjesto klasičnog telefoniranja na dnevnoj razini koristi video pozive. Tome je pridonijela popularnost video poziva preko WhatsAppa, Vibera i Facebooka za privatnu komunikaciju. Skype je otprije takav način komunikacije učinio popularnim za poslovne sastanke, a sada postaje sve učestaliji u bankarstvu i trgovini.
Prije godinu dana video chat uvela je u Hrvatskoj Addiko banka kao dodatan kanal komunikacije s klijentima, a sada ga je uveo i telekom A1 Hrvatska, i to kao novi prodajni kanal. Prema istraživanju Vídeo Chatterbox Nation što ga je u Americi proveo Nexmo za 2018. godinu, korištenje video chata poraslo je čak 171 posto unazad tri godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona...Pa, baš—–se s tim mučim…. trebam jedno veliko umjetno drvo za restoran…Kak da mi ga pošalju
iz Singapura…mi smo tako malo tržište…sretni smo ako Kinezi i Japanci slože skladišta
u Njemačkoj i okolici…..pa, opet čekaš…dugo…i pušiš maržu eu – dealera..
Stvarno ne kužim gdje je sreća da preko video calla gledaš tamo nekog Indijca koji ti kao pokušava pomoći. Ili neku drugu facu. Čisto pomodarstvo
Uključite se u raspravu