U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 51.337 novih putničkih vozila, što je 2,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine kada ih je prodano 50.073, dok su u rujnu put do kupca pronašla 3.552 nova vozila, uz rast od 22,2 posto u odnosu na lani, podaci su Promocije plus.
Najveći udjel na hrvatskom tržištu automobila u prvih devet ovogodišnjih mjeseci imao je Volkswagen sa 6.722 prodanih novih vozila (udjel 13,09 posto), dugi je Renault sa prodajom od 4.972 vozila (udjel u ukupnoj prodaji 9,69 posto), a treći je Opel (4.800 vozila i udjel od 9,35 posto). Na četvrtom je mjestu Škoda s 4.793 prodanih vozila i udjelom od 9,34 posto, a peta je Dacia (3.099 prodanih i udjel od 6,04 posto).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu