Usklađivanje dizajna marke Volkswagen jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena novog dizajna marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine
Volkswagen je dan prije novinarskog dana na salonu automobila u Frankfurtu pokazao svijetu svoj novi logo, piše tportal. Ova svjetska premijera označava početak nove ere za Volkswagen, istovremeno s predstavljanjem potpuno električnog modela ID.3. Volkswagenova je budućnost električna, potpuno povezana i neutralna po pitanju emisije ugljika. Svojim novim dizajnom marke, VW je stvorio jednolično globalno iskustvo brenda od 360°, modernije i autentičnije.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu