Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Food Outlet cijene reže do 90 posto, a godišnje raste 30%

Autor: Sergej Novosel Vučković
10. rujan 2019. u 22:00
Podijeli članak —
Vlasnici Žapca Mario i Maja Žamboki/I. Kralj/PIXSELL

Zagrebačka trgovina sniženih namirnica otvorila novu poslovnicu, zasad ne planira širenje po RH.

Zagrebački food outlet Žabac, dućan koji prodaje hranu i kućne potrepštine po cijenama sniženima i do 90%, otvorio je novu poslovnicu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Objekt na oko 170 kvadrata u Nemčićevoj ulici kod Name na Kvaternikovu trgu treći je u gradu, a njegovim puštanjem u rad zatvoren je prvi Žabac u Tkalčićevoj, jer je prostor, kaže vlasnik trgovačkog obrta Žabac Mario Žamboki, bio premalen. Iz lokala na 30-ak kvadrata je krajem kolovoza 2016. i krenuo koncept food outleta koji je dobio lanjsku nagradu globalne kompanije Euromonitor, za nove koncepte u maloprodaji.

Zagrebački food outlet Žabac, dućan koji prodaje hranu i kućne potrepštine po cijenama sniženima i do 90%, otvorio je novu poslovnicu.

Objekt na oko 170 kvadrata u Nemčićevoj ulici kod Name na Kvaternikovu trgu treći je u gradu, a njegovim puštanjem u rad zatvoren je prvi Žabac u Tkalčićevoj, jer je prostor, kaže vlasnik trgovačkog obrta Žabac Mario Žamboki, bio premalen. Iz lokala na 30-ak kvadrata je krajem kolovoza 2016. i krenuo koncept food outleta koji je dobio lanjsku nagradu globalne kompanije Euromonitor, za nove koncepte u maloprodaji.

Žabac je u konkurenciji iz 80 zemalja bio drugi, iza kineskog i globalnog diva online trgovine Alibabe. "U novom prostoru je do tisuću artikala, imamo i deterdžentomat s Labudovim proizvodima u rinfuzi", ističe Žamboki, dodajući da u trgovini radi 10 osoba, među kojima i jedna s posebnim potrebama, čime se Žabac pokazuje kao društveno odgovorna tvrtka. Ukupno je sad u ovom mini trgovačkom lancu 40 zaposlenih i poslovanje je u kontinuiranom uzletu.

"Rastemo 20 do 30% godišnje", kaže nam vlasnik trgovina kakvih su, sudeći po drastično jeftinim artiklima, sve željniji po cijeloj Hrvatskoj. No, u fokusu im je i dalje glavni grad, najprije Novi Zagreb.

"Mi bismo otvarali još, ali ne ovisi samo o nama. Nemamo tih namirnica neograničeno, količine robe pred istekom roka trajanja, neprodanih velikih količina ili tzv. lom robe (slomljene, ali ispravne), nam omogućavaju proizvođači i dobavljači", upozorava Žamboki. Zbog toga i ponuda nije svaki dan ista, a takve nisu ni cijene. One se, ovisno o dobu dana, za određeni artikl snižene od 50 do 90 posto. 

Autor: Sergej Novosel Vučković
10. rujan 2019. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close