Ženom godine 2019. u izboru časopisa Zaposlena proglašena je Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija u Hrvatskom telekomu i jedna od prvih magistrica na području odnosa s javnošću u Hrvatskoj. U intervjuu za Poslovni dnevnik otkrila je kojim se vrijednostima vodila u 17 godina karijere, o zastupljenosti žena na upravljačkim pozicijama, donacijskom programu Generacija Now, o suradnji s Hrabrim telefonom i Djecom medija te planovima HT-a.
Čemu ste ovih godina bili posvećeni i na koje ste ciljeve bili i jeste usmjereni, od poslovanja do izgradnje vlastite karijere?
U svojoj sedamnestogodišnjoj karijeri imala sam priliku upravljati brojnim održivim i društveno odgovornim projektima različitih kompanija i svjedočiti vrijednosti koju imaju za rast i razvoj našeg društva. Što je kompanija snažnija i veća, njezina društvena uloga je značajnija. Zbog toga je ova godina u Hrvatskom telekomu za mene bila posebno inspirativna jer je u znaku obećanja društvu, a to je stvaranje svijeta boljih mogućnosti za sve građane Hrvatske. Svojim djelovanjem jačamo perspektivu ruralnih krajeva Hrvatske, odgovaramo na pitanja obrazovanja mladih i njihove kompetentnosti za poslove budućnosti, kao i na pitanja tehnološke konkurentnosti domaćeg gospodarstva i digitalne uključenosti starijih građana. Ponosna sam što nagrada koju sam primila u velikom dijelu reflektira tu širu svrhu i društveni doprinos kompanije u kojoj radim. Uvjerena sam da je to jedini ispravan put kojim kompanije mogu značajno doprinijeti u stvaranju boljeg društva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Sretna sam što radim u kompaniji s visokim udjelom žena od čak 46 posto u svojem menadžerskom timu. Hrvatski telekom jedna je od vodećih hrvatskih, ali i europskih telekomunikacijskih kompanija po zastupljenosti žena u menadžerskoj strukturi. ” – da, to je ta “ravnopravnost” 21-og stoljeća – ne traži se ravnopravnost na drugim položajima – samo menadžerskim! I na njima se ne traži više ravnopravnost nego prevlast!
Ajde, da vidimo ravnopravnosti – postavite žene na postavljanje kablova u kanale, instalacije baznih stanica, konfiguriranje mrežne opreme! Ajmo, ravnopravnost bez diskriminacije!
Na jetrene probe mi idu ovi izbori žene godine, poduzetnika godine, hohštaplera godine. Tko je ikada čuo za ovu gospođu? Po čemu je ona žena godine u odnosu na stotine tisuća drugih žena koje isto rade, na svom radnom mjestu i daju sve od sebe…? Tko je sudjelovao u izboru, urednik i njegova ljubavnica…? Dajte, najte..Poštedite nas ovih gluposti. Ako gospođa i draga kompanija u kojoj radi želi PR, to se lijepo plati i stoji plaćeni oglas. Sve ostalo za nekoga tko išta zna je cinični bezobrazluk.
Uključite se u raspravu