Impresivni polarni kruzer Scenic Eclipse neće biti zadnji brod koji će isploviti iz pulskog brodogradilišta. No, to ne znači i tračak nade za Uljanik i njegove radnike, koji se pojavio s puštanjem informacija da je australski Scenic nakon ovog kruzera zainteresiran za gradnju još pet takvih u Puli, jer kako nam je potvrdio i stečajni upravitelj Damir Majstorović, vlasnik grupacije Scenic Glen Moroney, zapravo nije spreman za razgovore o nastavku gradnje u Uljaniku.
No, iz Uljanika bi na put uskoro mogao nedovršeni tanker Santiago, jedina gradnja koja trenutno svjedoči o tradiciji brodogradnje u Puli, a njezin odlazak, do Rijeke, bit će signal vraćanja života riječkom 3. maju. Gradnju Santiaga ugovorio je 3. maj za kupca Marflet Marine iz Španjolske, građen je bez državnog jamstva, no prije dvije godine otpremljen je u Pulu i od tada usidren i netaknut trune. Oko nedovršenog tankera vodi se, naime, arbitražni spor s naručiteljem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nije svako zlo za zlo !
Štrajkaški odbor je branio kooperantima da rade na Scenic Eclipseu, a sad se isti ljudi nadaju da će Glen Moroney nastaviti graditi brodove u Uljaniku? Čovjek im je pričao priče koji su htjeli čuti da malo smiri situaciju, a sad ga više nećete vidjeti.
Uključite se u raspravu