Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ambalaža stanjila dobit Heinekena

Autor: Tomislav Pili
29. srpanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Operativna dobit dosegla 1,78 milijardi eura, a očekivalo se 1,92 milijarde eura/REUTERS

Prvo polugodište.

Drugi najveći svjetski pivar, nizozemski Heineken, nije uspio ostvariti prognoze dobiti za prvo polugodište jer su viši troškovi proizvodnje poništili pozitivan efekt više prodaje piva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Operativna dobit od siječnja do kraja lipnja porasla je tek 0,3 posto na 1,78 milijardi eura dok su analitičari očekivali 1,92 milijarde eura.

Drugi najveći svjetski pivar, nizozemski Heineken, nije uspio ostvariti prognoze dobiti za prvo polugodište jer su viši troškovi proizvodnje poništili pozitivan efekt više prodaje piva.

Operativna dobit od siječnja do kraja lipnja porasla je tek 0,3 posto na 1,78 milijardi eura dok su analitičari očekivali 1,92 milijarde eura.

U prvom polugodištu rast prodaje zabilježen je u svim regijama, osim u Europi gdje se prodaja morala nositi s većim lanjskim volumenom zbog svjetskog nogometnog prvenstva, a svoj obol dalo je i loše vrijeme.

Posebno snažan rast prodaje zabilježen je u Vijetnamu. No, troškovi proizvodnje porasli su za 8,5 posto, ponajviše aluminijska ambalaža. 

Autor: Tomislav Pili
29. srpanj 2019. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close