Kako je izvijestio Vogue,a prenosi tportal, Pablo Isla, izvršni direktor Inditexa (Zarine matične tvrtke u čijem su sastavi i drugi dobro poznati brendovi poput Bershke, Stradivariusa, Pull&Beara ili Massima Duttija), Ortegina kćer Marta i neimenovani član Zarinog dizajnerskog tima, održali su nedavno sastanak na kojem su razgovarali kako bi ovaj poznati brend mogli učiniti održivim.
2019. je bila godina velikih promjena za Zaru: u siječnju je ovaj svjetski poznati lanac maloprodajne brze mode promijenio logotip koji je doživio podijeljene reakcije, a sad planira razraditi strategiju kako bi svoje poslovanje prilagodili modernim načelima poput – održivosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu