Što nas čeka u budućnosti u maloprodaji? RetailX konferencija je započela zanimljivom mišlju “proroka maloprodaje” Douga Stephensa. On tvrdi da smo na “kraju početne faze internet trgovine” te da će se fizički dućani u kombinaciji s Internet trgovinom mijenjati u mjesto gdje će se ljudi okupljati, isprobavati proizvode, uživati u brendu i priči koju ste kreirali. Stephens čak ne smatra da će se u fizičkim dućanima nužno kupovati roba jer prodaja više neće uvijek biti jedini cilj fizičke trgovine. Njen će glavni cilj biti stvaranje trajne emotivne povezanosti s brendom.
2033.godine Internet trgovina bi mogla nadmašiti fizičku trgovinu
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu