Vodeći svjetski trgovac odjećom, španjolski Inditex, odlučio se za zaokret u razvoju svoje prodajne mreže pod egidom "manje je više".
Kako navodi Reuters, kompanija je od 2012. smanjila broj trgovina na matičnom španjolskom tržištu za njih 297 odnosno za 15 posto. Inače, u Španjolskoj vlasnik Zare ima daleko najveći broj trgovina i trenutno ih u toj državi 1635 koje su zaslužne za šestinu prodajnih prihoda. Zatvaranjem trgovina potaknute su špekulacije među investitorima kako se kompanija suočava s usporavanjem prodaje s obzirom da se razvila u sadašnje okvire upravo zahvaljujući brzom rastu maloprodajne mreže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu