Samo tri tjedna nakon što je puštena na službenom YouTube kanalu pjesma i videospot Lady Gage, Shallow, pogledan je više od 50 milijuna puta. Od tog 27. rujna prošle godine krenula je i prodaja, a u tjednu u kojem je debitirao soundtrack filma 'Zvijezda je rođena' prodan u gotovo 200 tisuća primjeraka. Prodaja je uzela maha i u drugom tjednu, a očekivani pad prodaje ogledao se u 32% u odnosu na tjedan debitiranja. Zarada je bila impozantna te je sa zarađenih 120 milijuna dolara imala tendenciju rasti. To se i dogodilo jer je u 24. tjednu prodaje soundtrack u SAD-u premašio brojku od milijun prodanih primjeraka, a album je nastavio biti najprodavaniji i u 2019. godini. U prva tri mjeseca ove godine prodano je gotovo 300 tisuća primjeraka, dok je samo pet albuma dosegnulo brojku od 100 tisuća.
Ali prodaja i uopće zarada od soundtracka nije bio jedini zadatak. Trebalo je Shallow naprasito povezati s radnjom filma u koju će publika vjerovati i s kojom će se poistovjećivati. U tom smjeru krenula su i nagađanja o ljubavnoj vezi između Bradleya Coopera i Lady Gage, a da se nagađanja mogu uvelike iskoristiti u marketinške svrhe govori i ova priča u koju su svi povjerovali.
