Vindija grupa
Novom investicijom jačaju asortiman kako bi spremni krenuli na nova tržišta
U 60 godina, tijekom kojih su od male gradske mljekare izrasli u jednog od regionalnih lidera, Grupi Vindija kvaliteta je bila imperativ i ona je, kažu u toj kompaniji, od početaka prisutna u cjelokupnom procesu proizvodnje – od odabira sirovina, preko receptura i tehnologije, do kontrola sigurnosti i zdravstvene ispravnosti. "U svemu što smo desetljećima radili, htjeli smo da 'Kvaliteta Vindija' postane i ostane krilatica sa snažnim uporištem. Vjerujemo kako smo u tome uspjeli budući da su naši brendovi koji su na tržištu prisutni generacijama i danas omiljeni odabir kupaca u Hrvatskoj, regiji, ali i na stranim tržištima. Oduvijek smo snažno orijentirani prema izvozu koji se, u uvjetima relativno malog tržišta kao što je hrvatsko, za industriju našeg proizvodnog kapaciteta nameće kao imperativ. Izvozimo u ukupno 14 zemalja te težimo rastu ove brojke. Velik potencijal vidimo na tržištima s izraženom potražnjom za Halal i Kosher proizvodima, a uskoro otvaramo i kinesko tržište, što je velika prilika za dodatno pozicioniranje i prepoznatljivost kompanije te poticaj za nastavak ulaganja u cjelokupni lanac proizvodnje", objašnjavaju iz Vindije. U tijeku je realizacija novog investicijskog ciklusa u centralnom Vindijinom pogonu, čime će se proširiti proizvodni asortiman koji sada obuhvaća više od 1000 proizvoda u 10 robnih marki, objedinjenih pod oznakom 'Kvaliteta Vindija'. "Vjerujemo kako ćemo novim ulaganjem uspješno odgovoriti na potrebe vanjskih tržišta i njihovo otvaranje dočekati u punoj spremi, budući da tako dodatno povećavamo prepoznatljivost među potrošačima koji su ključni za opstanak brendova i uspjeh ukupnog poslovanja tvrtke. Posljednja inovacija je 'z bregov Protein asortiman koji je u samo godinu dana ostvario izvrsne prodajne rezultate i na domaćem i na stranim tržištima", poručuju iz Vindije.
Atlantic grupa
Argeta je na europskom tronu, sada je to cilj za svako pojedinačno tržište
Prošla godina je za Atlantic Grupu bila izuzetno uspješna, s rekordnim prodajnim rezultatima. U segmentu Delikatesni namazi, gdje je najveći brend Argeta, lani su prihodi rasli 12,4%. Argeta se prodaje na 31 tržištu u svijetu i lani su prema Nielsenu postali pašteta br. 1 u Europi. "Naši tržišni udjeli su visoki, lideri smo u gotovo u svim državama regije te u Austriji, s više od 36%, i u Švicarskoj s više od 32 posto. Dvoznamenkast rast ostvarujemo u Njemačkoj, Nizozemskoj i Švedskoj, jako smo zadovoljni s prodajom u SAD-u, a puno očekujemo i od novih tržišta koja ćemo targetirati u budućnosti. Od ukupne godišnje proizvodnje Argete na izvoz izvan regije odnosi se 40 posto", kaže Enzo Smrekar, glavni direktor Strateškog poslovnog područja Delikatesni namazi. Najprije je trebalo osvojiti domaće i tržišta u regiji, a onda iskoristiti priliku koja se pojavila s migracijama stanovništva iz regije u širi europski i globalni prostor. U sljedećoj fazi počeli su rješavati izazov kako iz male etno populacije u svakoj državi početi komunikaciju s lokalnom. "Čak 90% marketinških i prodajnih aktivnosti usmjereno je ka lokalnim potrošačima na vanjskim tržištima. Odavno smo preko etno police u lokalnim maloprodajnim lancima prešli na one s lokalnim i globalnim markama i Argeta je globalni nišni proizvod. Ulazak na novo tržište za nas je studiozan projekt, sa značajnim financijskim i ljudskim ulaganjem, jer na svakom želimo uspjeti, ne samo probati. Naša prednost je i to što nitko od velikih igrača u industriji nije specijaliziran samo za proizvodnju namaza. Sada kad smo vodeći u Europi, želimo to postati i na svakome pojedinačnom tržištu. Kratkoročno, planiramo nove ulaske na tržišta Poljske i Španjolske", poručuje Smrekar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu