Ministar gospodarstva Darko Horvat izvijestio je u utorak nakon sastanka sa stručnim izaslanstvom kineskog CSIC-a da postoje dobre naznake da će Kinezi uspostaviti suradnju s Brodarskim institutom na nekim konkretnim projektima te da su u riječkom 3. maju "identificirali potencijal", ali i da će konačnu odluku donijeti menadžment te kompanije.
Odgovarajući na pitanja novinara nakon sastanka s izaslanstvom kineske brodograđevne kompanije China Shipbuilding Industry Corporation (CSIC), Horvat je napomenuo da je riječ o stručnom timu od 14 inženjera koje će menadžmentu kineske kompanije podnijeti izvješće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Neće i ne smije to ići preko leđa hrvatskih poreznih obveznika, već mora isključivo ići po leđima, preko leđa IDS mafije, koja je dovela do nestanka brodogradnje!!
I harmonikaškog orkestra lokalnog KUD-a koji su osim za uništavanje Uljanika najodgovorniji i za izumiranje bijelih tigrova
ma kakvi kinezi….uljanik i sve tvrtke kćeri otišle su u stečaj pa brodogradnja odlazi iz centra pule, na zadovoljstvo vladajućeg IDS-a i uz potporu hdz-a i plenkovića…
možda opstane 3.maj (što je moguće jer je ročište tek početkom lipnja), ali s uljanikom je gotovo…
Ironija sudbine je da su Kinezi prije cca 30 godina dolazili u 3.Maj krasti zanat,dok su se naši arogantno napuhivali I potcjenjivali goste,koji su od grota iz mora radili juhu.I to paranje nosom oblaka trajalo je I u vrijeme Sanadera.Ako netko misli da su Kinezi to zaboravili,onda se ljuto vara.Gotovo je nevjerojatno I pomisliti da su Kinezi došli spašavat našu brodogradnju.Isisast će ono dobroga što je još preostalo,a duove će vraćat oni isti koji dugove već tri desetljeća podmiruju…dok ih bude imao tko plaćati.
Neće i ne smije to ići preko leđa hrvatskih poreznih obveznika, već mora isključivo ići po leđima, preko leđa IDS mafije, koja je dovela do nestanka brodogradnje!!
Uključite se u raspravu