Prije dolaska u Hrvatsku obavljao je dužnost glavnog direktora operacija za područje zapadnog dijela njemačke tvrtke real GmbH, maloprodajne linije tvrtke METRO AG, gdje je bio odgovoran za rad 85 trgovina s 11.000 zaposlenika i prihodima većim od 2,7 milijarde eura te kao voditelj projekta razvoja inovativnog hipermarket formata Markthalle.
Thierry Guillon-Verne karijeru u METRO-u započinje 2010. godine u realu, najprije kao komercijalni direktor i član Uprave tvrtke real Rumunjska, a potom kao globalni direktor za marketinšku strategiju, višekanalnu prodaju i privatne robne marke te direktor digitalnog kanala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu