Za 5. lipanj zakazano je po svemu sudeći posljednje ročište za odlučivanje o stečaju 3. maja. Blokada se već popela na više od 130 mil. kuna, ali Trgovački sud u Rijeci prelomio je u korist još jedne prilike za spašavanje.
Po svemu sudeći, formalni razlog je posve razumljiv izlazak u susret zamolbama nove Uprave koja je tražila odgodu, uz arGument brojnih poduzetih aktivnosti oko mogućeg završetka poslova u kratkom roku. No, navodno je izglednije da se zadnja prilika i na sudu polaže u razgovore oko strateškog partnerstva s potencijalno zainteresiranim predstavnicima kineskog kapitala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.….Kučan koji je uvjeren da postoji šansa za spas škvera, ali uz uvjet jačeg angažmana države….
Ovo je genijalno. Kako se toga, prije nitko nije sjetio ?
Napokon direktor koji je u 10 dana rješio problem brodogradnje.
Super vijest. Čudno da taki manager ne radi u Samsungu, Ejplu ili Chevronu, ali
sad će se te firmice potrgat za njega i za ove novinare koji tako pišu o njemu.
Važno da je napokon nađen takav čovjek i da je sve dobro završilo.
To je primjer kako se vodi firma gdje se puno krade, pogoduje i radnici polupripiti
doslovno leže po škveru (samo ovi koji ne mogu spavat) , a jedan čovjek to ozdravi u 10 dana.
Frajer koji je ubio I unistio to brodogradiliste sad se pojavljuje s nekim planovima za spas. Samo kod nas.
Ili da s NASO-om dogovore da im prepuste dio proizvodnje svog svemirskog programa, imaju jednako znanja, iskustva i referenci kao i u ovoj niši.
Kučanov prvi mandat je završio ocjenom 6+ u milijardama kuna koje je trebala sanirati država što je zgodno imati na umu dok priča o bilo kakvim poslovnim planovima
Uključite se u raspravu