Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

H&M, KiK, C&A i Pepco dobivaju konkurenciju: Maloprodajni div sa pristupačnim cijenama stiže u Hrvatsku

Autor: Poslovni.hr
12. travanj 2019. u 15:46
Podijeli članak —
Foto: Getty Images

Tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda.

S rastom maloprodajnog prometa već više od 50 mjeseci zaredom, rastom kupovne moći građana te potrošačkog optimizma, sve su optimističnija i očekivanja trgovaca pa u Hrvatsku, osim talijanskog hard diskontera Eurospina, uskoro stiže i maloprodajni div odjećom i opremom za dom LC Waikiki u većinskom vlasništvu dviju turskih obitelji Küçük i Dizdar.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Prvi dućan u Hrvatskoj će, kako Večernji list neslužbeno doznaje, otvoriti u zagrebačkom Arena centru sredinom svibnja, a sudeći po oglasima na hrvatskim portalima u kojima od početka godine traži buduće zaposlenike, u početku je planirana i trgovina u Splitu.

S rastom maloprodajnog prometa već više od 50 mjeseci zaredom, rastom kupovne moći građana te potrošačkog optimizma, sve su optimističnija i očekivanja trgovaca pa u Hrvatsku, osim talijanskog hard diskontera Eurospina, uskoro stiže i maloprodajni div odjećom i opremom za dom LC Waikiki u većinskom vlasništvu dviju turskih obitelji Küçük i Dizdar.

Prvi dućan u Hrvatskoj će, kako Večernji list neslužbeno doznaje, otvoriti u zagrebačkom Arena centru sredinom svibnja, a sudeći po oglasima na hrvatskim portalima u kojima od početka godine traži buduće zaposlenike, u početku je planirana i trgovina u Splitu.

No zna li se da je riječ o vodećem maloprodajnom turskom lancu kojega je najveći pojedinačni dioničar Mustafa Küçük, koji na Forbesovoj listi bogatih “teži” 1,1 milijardi dolara i drži se podalje od javnosti, dok tvrtka u ovoj godini planira više od 3 milijarde dolara ukupnih prihoda, od čega polovicu na inotržištima, očito je procijenjeno da će im se i malo hrvatsko tržište s rivalima poput H&M-a, C&A, Kika, Pepca… isplatiti.

Autor: Poslovni.hr
12. travanj 2019. u 15:46
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close