Glavna razlika između poslovne klime u SAD-u i Hrvatske je u optimizmu – dok poduzetnik u Americi kreće u svaki pothvat s idejom da će sigurno uspjeti, a u tome ga podupire sustav i okolina, u Hrvatskoj je situacija da su svi pesimistični i preplašeni od neuspjeha, a na uspjeh se često gleda sa zavišću i ljubomorom, kazao je američki veleposlanik u Hrvatskoj Robert Kohorst u Zagrebu na Poslovnom ručku Američke gospodarske komore u Hrvatskoj (AmCham), održanom pod nazivom Komparativne prednosti Hrvatske za privlačenje izravnih stranih ulaganja u usporedbi s državama SIE.
"Hrvatska je divna zemlja koju svi prepoznaju, žele vidjeti i ulagati u nju. No, mora se više poraditi na promociji vaše poslovne klime i promjeni percepcije. Američki, a ni ostali investitori ne gledaju Hrvatsku kao malo tržište od četiri milijuna ljudi nego kao centar s kojeg mogu pokrenuti poslovanje za čitavu regiju. Morate poraditi na poboljšanju pozicije na listama konkurentnosti, gdje stojite dosta loše, ali ne tako da nastojite poboljšati svoju poziciju za pet, 10 ili 30 mjesta nego trebate nastojati biti najbolji. Tako to radimo u SAD-u i to je jedino ispravno za uspjeh", kazao je Kohorst. Konzultant Tomislav Čorak iz Boston Consulting Groupa u Hrvatskoj dao je generalni pregled gospodarske i investicijske situacije u RH te istaknuo da imamo puno prednosti, no da ih slabo koristimo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu