Elektroničko izdavanje računa u javnoj nabavi zakonski je u Hrvatsku uvedeno početkom prosinca 2018. godine, no potpuna primjena Zakona, kada će obveznici javne nabave biti obavezni slati i zaprimati eRačune, prolongirana je do 1. srpnja 2019. godine. Tim je postupkom zakonodavno tijelo, Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta, dalo dionicima dovoljno vremena da pripreme sebe, ali i svoje dobavljače i kupce na provedbu ovoga zakona proizašlog iz Direktive 2014/55/EU o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi. No vremena je za pripremu i edukaciju bilo napretek, s obzirom na period od donošenja Direktive do stupanja zakona na snagu, tako da je dobar dio tržišta već iskusio benefit digitalizacije kroz eRačun.
– Proteklih pet i pol godina, koliko je servis Moj-eRačun na tržištu, paralelno razvijamo dvije platforme; Moj-eRačun mrežu koja danas obuhvaća više od 130 ERP i računovodstvenih softvera i mrežu korisnika koji direktno iz tih softvera, putem Moj-eRačun mreže, jedni s drugima razmjenjuju eRačune i prateće isprave, nevezano o tome jesu li iz javnog ili realnog sektora i koriste li, primjerice, 4D Wand ili Libusoftove SPI aplikacije – pojašnjava Marko Emer, direktor servisa Moj-eRačun.