Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Strepe li u Mercedesu, BMW-u i Audiju? Teslin Model 3 uskoro kreće u prodaju diljem Europe

Autor: Poslovni.hr
22. siječanj 2019. u 13:01
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Prvih 14.000 automobila već je rezervirano, a analitičari vjeruju kako bi Model 3 mogao pomrsiti račune i nestandardnoj konkurenciji u crossoverskom i SUV segmentu.

Teslin električni automobil za mase, Model 3, pomeo je ove godine konkurenciju s one strane Atlantika, ostavivši iza sebe modele poput Mercedesove C-klase, BMW-a serije 3 i Audija A4, te je postao najprodavaniji automobil u takozvanom premium segmentu, piše tportal.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Štoviše, Model 3 je u SAD-u bio toliko popularan, da je tržišnim rezultatima nadmašio i sve modele iz rastućeg segmenta kompaktnih SUV-ova.

Teslin električni automobil za mase, Model 3, pomeo je ove godine konkurenciju s one strane Atlantika, ostavivši iza sebe modele poput Mercedesove C-klase, BMW-a serije 3 i Audija A4, te je postao najprodavaniji automobil u takozvanom premium segmentu, piše tportal.

Štoviše, Model 3 je u SAD-u bio toliko popularan, da je tržišnim rezultatima nadmašio i sve modele iz rastućeg segmenta kompaktnih SUV-ova.

Proizvođač iz Palo Alta sad je dobio i europsku homologaciju za Model 3, te bi ova kompaktna električna limuzina u prodaju na Starom kontinentu trebala krenuti koncem veljače.

U Tesli ističu kako je segment premium limuzina srednje klase u Europi dvostruko veći od onog u SAD-u, te vjeruju kako će luci Zeebrugge u Nizozemskoj tjedno isporučivati 3.000 primjeraka Modela 3.

Prvih 14.000 automobila već je rezervirano, a analitičari vjeruju kako bi Model 3 mogao pomrsiti račune i nestandardnoj konkurenciji u crossoverskom i SUV segmentu.

Pred nama su u svakom slučaju zanimljiva vremena.

Autor: Poslovni.hr
22. siječanj 2019. u 13:01
Podijeli članak —
Komentari (2)
Pogledajte sve


s autonomijom od 400 km to nije auto za voznju van grada. ali za nekoga tko je na cca 50-ak km od posla iima kucu…to je odlicnan auto i vrlo jeftina voznja .mislim da je baterija na 200.000 km s time da vremenom domet pada pa i tih 400 km na kraju bude jedva 300 km…ali opet za prije navedene potrebe odlican i jeftin nacin prevoza

OK, ali to ce jos trajati dok se zalaufa… a Tesle se ne boje, ne, jer kad veliki udu s elektro autima, pregazit ce Teslu kao mrava. Ima tu jos problema, ali postaje sve isplativije. Potraznja je ipak jos uvijek mala, ali ce rasti.

No- kako dobivamo struju za auto? Tu mozda nema ekoloskog efekta.

s autonomijom od 400 km to nije auto za voznju van grada. ali za nekoga tko je na cca 50-ak km od posla iima kucu…to je odlicnan auto i vrlo jeftina voznja .mislim da je baterija na 200.000 km s time da vremenom domet pada pa i tih 400 km na kraju bude jedva 300 km…ali opet za prije navedene potrebe odlican i jeftin nacin prevoza

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close