Država neće ulaziti u model s kojim su prije deset dana u Ministarstvo gospodarstva došli uprava Uljanika s Emilom Bulićem na čelu i potencijalni strateški Danko Končar.
Potvrdio je to ministar gospodarstva Darko Horvat u intervjuu za N1. Iako je bilo najavljeno da će se o njemu konzultirati s Europskom komisijom, Horvat kaže da su zapravo puke špekulacije da se o njemu vodi korespondencija s Komisijom. U Bruxellesu, potvrđuje Horvat, potpuno je neprihvatljiva ideja koju se nudi, da umjesto vlastitog doprinosa u visini državne potpore, kojeg treba omogućiti strateški partner, država sama osigura sav kapital za restrukturiranje Uljanika, a da mu strateški partner preda svoju polovicu nakon što se program za pet ili sedam godina provede.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ma kakvi pregovori, ovo je samo dosljedno trolanje postupka. Da Horvata bilo kakva opcija "restrukturiranja" zanima sad bi bar troje njegovih ljudi sjedilo u NO, pa bi još u rujnu mogli uvesti te "potentne" strateške partnere u igru. Nema, profita, nema birača, nema novca.
Ako država u brodogradnji ne vidi svoj interes, kao što recimo Italija vidi interes biti vlasnik Fincantierija, onda brodogradnje u Hrvatskoj neće biti.
Treba znati vladati, a još više upravljati!
Ma kakvi pregovori, ovo je samo dosljedno trolanje postupka. Da Horvata bilo kakva opcija “restrukturiranja” zanima sad bi bar troje njegovih ljudi sjedilo u NO, pa bi još u rujnu mogli uvesti te “potentne” strateške partnere u igru. Nema, profita, nema birača, nema novca.
Ako država u brodogradnji ne vidi svoj interes, kao što recimo Italija vidi interes biti vlasnik Fincantierija, onda brodogradnje u Hrvatskoj neće biti.
Nema investitora koji će vlastiti novac uložiti u biznis “spašavanja” bilo čega, a pogotovo ne brodogradnje u kojoj bi mu povrat uloženog možda dočekala djeca, a profit unuci
@milimate1, teren je dobar, a košta pravu sitnicu! Samo, preko četiri milijarde kuna.
Država je trebala ta brodogradilišta prije desetak godina zatvoriti. Toliko se novca bez veze spiskalo u rupu bez dna. Da je se taj novac ciljano uložio u R&D, danas bi bar neke koristi od toga imali.
Končar i ukrajinski Smart Holding su otprilike plafon što se tiče potencijalnih ISISAVANJA NOVCA preko offshore-a iz Hrvatske prije ili kasnije…
Otpisali su ih jer smatraju da postoji “netko dobar” u kapitalizmu koji će uložiti novce a da mu se ne vrati trostruko ili peterostruko više…u prijevodu utopija
Pitanje je samo “koliko je teška nova uprava” odnosno koilka je njihova cifra
Ali teren je stvarno predivan…
Da se toga dokopati….
UF!
Uključite se u raspravu