Ride2, hrvatski izazivač Ubera i Taxifyja, sa stranom konkurencijom planira se natjecati – strujom. Zagrebački igrač, koji je prije dva tjedna predstavio prvi električni taksi u Hrvatskoj, do kraja iduće godine cilja imati više električnih taksija nego što ih sada ima ukupno. Trenutačno u floti ima 18 e-vozila, mahom marke Renault i Hyundai, a u idućoj godini imat će ih 38, među inima, nudit će i taksi vožnje u pet Tesli S.
Marijan Babić, osnivač i direktor tvrtke Ridecar, koja stoji iza Ride2, kaže da su zbog cjenovnog “rata” koji je započeo Taxify i oni odlučili spustiti cijene vožnje za svoja e-vozila na razinu konkurenata. “Želimo omogućiti građanima da korištenjem naše usluge ne učine samo nešto dobro za svoj novčanik, već i za našu planet. Zasad je to moguće u Zagrebu, a do ljeta će biti i u ostatku Hrvatske”, kaže. Dodaje da je Ride2 predan zaštiti okoliša i da do 2025. želi postati prvi hrvatski taksi koji u floti ima isključivo e-vozila. Trenutno, veli, to zbog različitih razloga nije moguće.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.živac, ali ne govorimo ovdje o taksiju kao taksiju, nego o usporedbi isplativnosti taksija s ekstraskupim vozilima u odnosu na taksije s običnim vozilima, i to u segmentu tržišta najnižih cijena! sve što ste naveli može ponuditi bilo koji taksi, na kako će taksi sa superskupim vozilima imati zaradu na najnižim cijenama??!
Nije ovo tako ludo. Odlučujuće je koliko centri ili restorani (ili netko treći) cijene klijenta (u kunama).
Kao što IT firme imaju izračun koliko im vrijedi jedan korisnik.
Ako je trošak dostave potrošača (taxijem) na mjesto potrošnje manji od dobiti koja će se dogoditi tom transakcijom tada ovaj model ima opravdanja. Potrebno je još definirati i dodatne marže – koliko prodavač želi zaraditi više nego plati dostavu (2x, 3x ?x).
Hipotetski, ako taxi doveze 3 klijenta u restoran koji za njih plati 45 kuna, a na njima zaradi 200 kuna tada bi mu to možda bilo privlačan model.
Osim toga, veselu ekipu nakon večere netko će trebati odvesti doma i tu bi taxi mogao dodatno zaraditi…
samo kad budeš išao do Okrugljaka… znaš kam ideš na gablec sa frendovima e-klošarima 🙂
koja li je to poslovna logika, ulaziti na segment tržišta najnižih cijena s najskupljim sredstvima za rad??! to više smrdi na logiku pranja novca, i na činjenicu da kod nas oni koji se ne kuže u matematiku idu na ekonomiju, a na zapadu je točno suprotno.
Uključite se u raspravu