Iako formalno ima strategiju turizma, Hrvatska i dalje luta i kad su pitanju investicije i kad su u pitanju globalni hotelski brendovi te luksuzni projekti, kojih je vrlo malo, a greenfield ulaganja gotovo da ne postoje. Usto, u budućem razvoju projekata treba se fokusirati na specijalizirane hotele i resorte, posvećene određenim skupinama gostiju, kao i na lifestyle hotele koji nisu samo trend, već su tu da ostanu, zaključili su sudionici niza panela u sklopu investicijske konferencije Rexpo, održane u srijedu u Zagrebu.
Pier Paolo Prodi, direktor tvrtke Crvena Luka Hotel&Resort, smatra kako se Hrvatska treba još jače okrenuti tržištima Njemačke i Francuske, zemljama koje ju dobro poznaju, a igraju ključne uloge u EU. "Iz financijske perspektive Hrvatska među stranim ulagačima nema visok rejting, smatra se rizičnim odredištem, a za nove velike investicije nužna je bolja suradnja državne i lokalne vlasti s investitorima", smatra Prodi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu