Boris Huzjan (56) predsjednik je Uprave Hrvatskih autocesta (HAC) godinu dana, a iza sebe već ima dva restrukturiranja najveće hrvatske cestarske kompanije.
U intervjuu za Jutarnji list odgovarao je li točno da će se na naplatnim kućicama snimati svi automobili i mjeriti njihova brzina te da će policija kažnjavati vozače koji, primjerice, od Zagreba do Dugopolja stignu za manje od tri sata?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jel to snimanje u skladu s GDPR-om?
Problem naših autocesta nije brzina. Problem br.1 su ulazne kolone. Nakon ulaza, očito iziritiran čekanjem uvijek se nađe bar jedan agresivan vozač. Vožnjom na repu i preticanjem desnim trakom agresivnost se na očigled prenosi na ostale sudionike prometa. To je doslovno lančana reakcija. Vinjete bi taj problem riješile jer se ti ulazni i izlazni čepovi nebi stvarali. To lako vidite ako se vozite Zg zaobilaznicom, isti protok prometa, međutim nakon ulaska na a1 vozači mijenjaju stil vožnje.
Problem br.2 ne prilagođavanje brzine uvjetima na cesti. Autoceste prolaze kroz područja potpuno različitih voznih uvjeta, sa suhog i sunčanog područja u maglovito, kišno i sniježno isti dan. No neki vozači se uvijek voze 130, iako je na suhom i sunčanom garant manja opasnost vožnja 200km/h nego 130 na mokrom i u lošoj vidljivosti.
Dakle najavljenje ideje su samo još jedno pranje love koje će opet dovesti do povećanja broja djelatnika.
Uvedite vinjete, nemojte nam prodavati fore.
7 ili 10 ili 15 €… za tjedan ili deset dana, ne znači ništa odnosno puno, onome tko samo prolazi kroz zemlju i vraća se dva-tri tjedna kasnije. Ja sam uvijek računao, da 200 km Slovenije me košta 15,00 € plus 6,50 € za Karavanke tunel. Isto tako je bilo s Austrijom. Vignette plus Karawanke plus Tauerntunnel (9+11+6,50) isto za 200 km.
Koliko mi je poznato, isto nije dozvoljeno u EU jer je isto pokusala uvesti i Francuska i Spanjolska pa nisu uspjeli.
Uključite se u raspravu